I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR

Hello :)

Jag vet att det har varit värdelös uppdatering nåra dagar nu men jag har haft bättre saker för mig helt enkelt..hehe..
Igår spenderades iaf dagen med Minttu och Lollo för längesedan och välbehövligt möte! Sedan slog jag och Lolls två flugor i en smäll och drog en bio "I rymden finns inga känslor" med våran saknade vän Essa, mycket trevligt och mycket skratt som vanligt och filmen var hur mysig som helst, rekomenderas starkt! 
Vi hyrde också en skräckfilm efter som hette "the collector" som faktiskt var helt okej :)
Eftersom att bussarna slutar gå så tidigt på vardagar och alla var trötta så tog jag typ 00 bussen hem och träffade Ellen, Lina och Erik på stan. Skönt att jag fick sällskap av Lina tills min buss kom för staden var lite läskig hehe.
Nej nu ska jag tjäna lite pengar, äta lunch och hinna träna innan kvällen kommer för då blir det förmodligen maskerad i björklingE, nice!

 


Kommentarer
Postat av: Boolaemma

Very resourceful, thank you dave

2011-01-04 @ 16:51:27
URL: http://boolaemma.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0