I LIKE IT, I LIKE IT ALOT

Nyss hemkommen från friskis med mammsen, hihi hurtiga brudar dedär!
Jag är på sjukt bra humör idag, varför har jag inte listat ut en men jag bara kör!
Denna vecka kommer typ bara bestå av matteplugg/träning och Ellen om hon nu goskänner mina planer jag har för veckan...mhiehiuehie!
På fredag ska jag träffa en efterlängtad föredetta uppsalabo jag får nämligen finbesök då Josse förmodligen ska hitta hit :D
 Helgen är sen upptagen för planer smeds igår med brudsen, UNDERBART!
nej nu ska jag torka mitt håt och sedan äta för sen blir det GränbyC, mormor och morfar, svenska + sam läxa och som toppen på moset Gossip Girl!
Hoppas alla hade en trevlig helg och får en bra söndag, tjingeling <3
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0