HEJ VAD DET GÅR, HEJ VAD DET GÅR, DIN JÄVLA ORRONBOLLE

HAHAHAHAHAHHA, denna kväll har ju inte bara varit lite spårad ? Det hemska är att jag har legat och vridit mig på golvet av skratt för migSJÄLV i mitt rum HAHA...inte ok! Men jag har varit på så konstigt humör och det hjälper inte direkt att ha en lika spårad bästavän med lika sämst humor som jag själv att prata med via facebook då hehehe...det har skickats sjuka klipp, laddats upp otroliga bilder, lyssnats på när google translate försöker uttala olika ord och jag har nästan dött av gråt/skratt till klipp av sveriges värsta bilförare.
Hahaha ingen fattar våran humor men den är helt grym HAHA jag skrattar typ fortfarande ?
Aja nu har jag iaf lyckats råplugga inför morgondagens hemska svenskaprov om medeltidens litteratur i en hel timme utan att få ett skrattanfall men jag känner att om jag skickar ett väldigt roligt sms som jag tänker på nu till Lollo så är ett till anfall inte långt ifrån alltså HAHA!
Hoppas det går ann imorgon på provet för oss bara :)
Nu har jag en hemsk känsla av att jag vill städa mitt rum som ser ut som skit eftersom att jag är cp-pigg men inte orkar plugga mera hehe (a)
jag ska nog faktiskt ta tag i det eftersom att den känslan annars aldrig finns hos mig hehe.
Nej nu ska jag verkligen gå för annars kommer jag att fastna här igen xD
PUUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0