EN SÅNDÄR JOBBIG DAG

Har typ fått nån liten basill i min kropp eller nått, har så sjukligt ont i knäna och huvudet, nästan i hela kroppen faktiskt. Inte sådär snuvig som man brukar vara, lite hes: ja men inte hostig eller nått.
Jobbigt som satan och till råga på allt så har vi ett trevligt Fysik prov imorgon -.- KUL. Skickade jusst ett mail till INGMAR för att kolla om jag kan görat nån annan dag eftersom jag förmodligen inte kommer imorgon heller...saknar mina fina klasskamrater ju..har haft så sjukt tråkigt idag!
Aja nu ska jag fortsätta med att göra ingenting....

jag är vintermänniska som saknar sommaren,
kanske är jag nuförtiden en sommarperson? vem vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0