DON´T STOP BELIEVING

Idag har jag gjort nått av dagen...har spenderat mesta dels av dagen med att städa min garderob..ni som har varit hos mig på senaste tiden vet att det behövdes..he he..la in tvätt i maskinen också och snart ska jag laga mat! duktig tjej...eller bara sjukt rastlös...ajusste jag har skrivit på mitt brottmål också ju!
Är det helt sjukt att jag saknar skolan som sate? Eller hurförsig inte för det är mest de underbara underbarisarna jag saknar!!! Men imorgon ska jag komma..känner mig bättre, inte lika hängig längre och smärtan har lindrats lite.kan bero på alvedonen men isf kör jag på det imorgon och går endå!
På fredag blir det rättegång, hela klassen ska dit och "hejja på" + Tompe också, gulligt!
Jag slutar detta inlägg med att säga att de nya chattljudet på facebook är fett fuult haha!
PUSS
 
 det fanns en tid då jag var brun..nu är jag verkligen likblek! BLÄ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0