DET KALLAS TVIVEL, DETDÄR SOM STÖR

Nyss hemkommen från skolan, gick på mattestuga efteråt med underbara vänner <3
Hoppas på att Adam kommer hem snart för han är den enda som kan få mig på bra humör jusst nu, underbara bror <3
Imorgon fyller min älskade Lojjsan år, skriver det här så jag inte glömmer det nu! hehe har en tendens att glömma sånt..duktig tjej..
Jag hittade nyss det jag trodde jag hade tappat bort! Hade åkt ut ifrån väskan när jag var tvungen att ta ut allt på något igår, väslan åkte nämligen på en tur in i garderoben och allt dess innehåll från ytterfickorna låg utspridda bland alla kläder...aja nice att jag inte hade tappat bort de iaf!
Nu ska jag ta något att äta innan alla kommer hem, sen ska jag kolla på de PH-avsnitten jag har missat..sen blir det matteplugg för hela slanten och sedan om jag hinner så blir det greys.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0