CPCPCPCPCPCP

Faaaaan! Har troligtvis fått nån slags infektion i mina knän....Gör så helvetes ont....Knarkar Ipren men inget hjälper, Kan typ ta mig fram men inte mer...AAAAJJJ!
Blir ingen skola för mig imorgon, hur ska jag kunna ta mig uppför alla jevlans trappor liksom ?
Bara det går över snart, tänker inte gå på äckel-kryckor igen....UUÄÄK!
Var bara tvungen att framföra detta he..he.
Föresten så ville jag säga att jag är fett stolt över min lilla älsklings Ellen som har jobbat idag och varit riktigt duktig tycker jag :D Fortsätt att charma gubbarna och gummorna hihi
PUSS
 
 här har ni en bild på det lilla charmtrollet och mig


Kommentarer
Postat av: ellos

mihihii lätt att ja ska hehe <3

2010-11-23 @ 20:45:35
Postat av: ellos

mihihi ska fortsätta! krya på din knän nu! <3

2010-11-23 @ 20:46:35
Postat av: kalris

åhh lilla beckis din stackare! hoppas det blir bättre snart, saknar dej din lilla filur <3

2010-11-24 @ 07:35:01
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0