A MONKEY NEEDS TO DANCE, SO DO YOU

Kom precis ut ur duschen ;)
Har haft min första idrott för tjejer lektion, rättså kul faktiskt..kan bli riktigt kul men beror på att man har dunderbra sällskap :D
Idag så fick jag veta att jag klarade mig bra på matteprovet och fy17 va lycklig jag är för det!
Kunde aldrig ha gjort det utan alla underbara kompisar som stötter en kan jag säga så tack så mycket! <3
Och Issa du är världens sötaste som blir så glad att tårarna faller för min skull!! <3<3<3<3
Nu ska jag gå ner och kolla ifall det finns något krubb hehe, sen blir det fysik plugg som gäller!
Avslutar detta med ett citat från min söta papi :)
"Rebecka, du rockar fett!"

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0