RUBRIK

Har nu suttit ett tag och stirrat på en blinkade pil. Tänkte skriva ett inlägg om vad jag gjorde idag men suddade de..satt sedan ett tag till och kollade, bara stirrade på en blinkande pil. Lyssnade samtidigt på fix you med coldplay, känslorna vart då för många och jag kände en tår på min kind, tankarna började flyga runt i mitt huvud och ja kände mig en gnutta yr. Vad håller jag på med? 
Såg att någon hade komenterat mitt inlägg om "polisgripandet" och att nån tyckte de va sjukt kul. Kul att nån hade glädje av det iaf men fyfan va ja tycker att de var respektlöst. Jag skriver denna blogg för mig själv och lite för de som känner mig väl, jag skriver om mina känslor eller om vad jag har gjort/ska göra. Jag bryr mig inte om ifall folk tyker det är intressant eller inte jag mår bra av att skriva av mig ibland så de tänker jag fortsätta med.
Jag hatar att vara på dåligt humör eller att vara ledsen men jusst nu är det inte min tid, eller dethär året har inte varit mitt år helt enkelt. Men efter regn kommer solsken, ellerhur?
Jag hoppas bara att solen vill skina över mig snart för om det fortsätter såhär så vet jag inte vad jag ska ta mig till...jag borde egentligen inte klaga för jag har en underbar familj och underbara vänner som jag älskar över allt annat men jusst nu känns allt så j*vla piss, nej nu kommer tårarna igen så nu ska jag gå och lägga mig, puuss<3

"Somebody´s me."

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0