OCKSÅ KALLAD VÄRLDENS BÄSTA BARNVAKT :D

God kväll mitt herrskap!
Ligger nu här i soffan med tre deckade små killar ;) hihi har varit barnvakt idag åt min brori och våra grannar, rättså mys faktiskt :) Nu ska jag vänta på att mami och papi kommer hem. De kom hem från restaurangen för en timme sen och jag fick lite hopp om att de va över då men nej nej ut ur taxin stiger tusen pers som ska på efterfest hos grannen haha så jag får väll hålla mig vaken ett bra tag till antar jag ;) Aja otroligt underbart inlägg känner jag att detta blev ;)
JUSTE! MIN UNDERBARA VÄN ANDERS FYLLER ÅR IDAG SÅ GRATTIS TILL DIG ÄLSKLINGSBRORI!
imorgonn ska jag träffa sara, alltför längesedan var det så de blir nice! På kvällen får jag se vad som händer :)
Nu ska jag tvätta bort mitt smink, puss på er <3
 här har ni en bild på födelsedagsbarnet hansjälv :D

//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0