KAOSDAG

Hejsan !

Idag har varit en bra dag ! Startade segt men vände när jag fick ett urgulligt sms av min mami! älskar dig!
Nationella i engelska hade vi idag, gick rättså bra tror jag :)
Dagen flummades sedan förbi med älskade, underbara människor ifrån min klass! Hihi måste tillägga att de var en mer spårad dag en valigt för en del av NV1C idag, hahahaha!, har inte skrattat såhär mycket på läääänge!
Nu ska jag chilla ett tag sedan ska jag se på the hills 17.10 sedan the city och sedan blire mat! Sen kl 20.00 börjar tisdagens TV-tittande hihi men innan Uggly Betty så ska jag ha gjort lite matte också!
Aja nu ska jag chilla vidare ;)
Bjuder på denna låt som jag spelar 24/7 just nu :D



"Sometimes in the future comes the time when it´s too little too late.."


//R,


Kommentarer
Postat av: Maxerica

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-02-02 @ 19:11:11
URL: http://maxerica.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0