JAG ÄLSKAR DIG

Hejsan ;)

Kom hem för ett tag sedan, har nämligen varit ute på äventyr med min brori hihi. Vi har studsat på studsmattan ett bra tag, varit på skolgården och skjutit med baseball ;)
Hahah roligaste idag va när Adam och ja va på tomten och han säger helt självsäker såhär: Rebecka kolla nu jag är asbra på att skjuta med dehär basballträet. Hahahah grejen var bara att när han sköt var de inte bollen som flög utan de han sköt med, HAHAH jag dog av garv!! låter kanske inte så kul men de va underbart!
När vi kom in så tog vi varsitt grönt äpple och joinade papi som satt och kollade på hockey (Sverige-Norge) han satt där med ett grönt äpple han med, haha ja tyckte de va lite kul ;) Aja nu ska jag ta och göra mig iordning sen ska jag sova, puss och godnatt på er <3

 
haha otroligt ful bild på mig men den bjuder jag på!

//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0