VAD HÄNDE JUSST?

Hejsan, något konstigt hände jusst och jag måste berätta om det.
Okej såhär låg det till för ca en timme sedan, jag var frusen och då kom jag på ideén om ett bad (!) brilliant tyckte jag då. Så jag tappade upp vattnet, dock lite för varmt vart det men tänkte inte mer på det, sedan la jag mig i badet och tände ett ljus och lyssnade på lugna favoriter och släckte lampan, mycket mysigt! Men jag stängde även dörren och tänkte inte på hur varmt det blev!
Efter ett tag kände jag hur jag började må illa så jag gick upp från badet, då kände jag att jag även vilkenn sekund som helst kunde svimma så jag tog mig ut till vardagsrummet och kom in panikslagen till mammsen och sa att jag skulle svimma! Och gissa vad som händer (?), jo jag svimmar!! läskigt värre! det var längesedan jag svimmade nu men usch vad jag hatar det! Jag fick tydligen ingen luft sa mamma eftersom att jag även lider av astma -.- och sedan har jag lite järnbrist så det påverkade också. men men efter några minuter med benen uppe i luften och ett glas juice så mår jag mycket bättre! Aja tänkte bara dela med mig av en väldigt händelserik badstund ;)
Nu ska jag gå ner och kolla på TV, puusar <3

//R,

Kommentarer
Postat av: kaaajsuuu

kjempefin blogg

2010-03-24 @ 11:13:17
URL: http://kajsasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0