TRETTIO DAGAR KVAR!!!!

Hejsan svejsan! ååh mitt förra inlägg raderades men inga sura mina här inte för som jag skrev i det som raderades så är jag på riktigt sjukt bra humör, har varit de de senaste dagarna, supernice! :D
Ser fram emot imorgon då det är sista dagen innan lovte, skööönt! :D
Morgondagen efter skolan spenderas med Minttu älskling eftersom hon lämnar mig och flyr till varma spanien! :O
Idag var jag och kajsuu min vän på ICA MAXI och handlade inför fredag, myyys! :D godis i stora lass vart det bland annat! :D muums!
Hihi jag kom jusst att tänka på att det endast är ynka 30 dagar kvar tills VALBORG!  Eftersom att jag taggade redan i januari inför denna dag så är jag överlycklig att den närmar sig snabbt som satan :D
Hihi jag gjorde nyss 2 läxor utan att tycka att de var jobbigt eller något och skrev jusst om ett helt inlägg utan en sur min hihi då kan man verkligen se att jag är på bra humör, varför har jag inte riktigt kommit underfund med haha men de låter jag vara osagt för jag trivs med att vara glad det är gaalet nice! :D
Puss på er som läser min blogg, nu ska jag sova <3

Bild från VALBORG 09, en utav de bästa dagarna i mitt liv.

"Jag har det bra, mitt liv rullar på
Ibland har jag tråkigt, vad sakta tiden går
Men oftast har jag roligt, då känns allting bra
Idag är en bra dag, idag är det bra"

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0