SÅÅÅ LYCKAD FREDAG!

Godmorgon alla glada :D
Måste bara skryta om min fredag som var otroligt rolig! började med skolan som va chillerill med fina människor, sedan fika med essa och vicky! efterlängtade människor!! sedan hem och käka och prata med mina päron som är lite speciella haha :D sedan bar det vidare mot ekeby till Lojjsan :D! nice! sedan mötte vi upp pou och sedan åkte ja å pou till stan och hämatde partymuggar på MC Donalds haha! (lite skumma människor träffade vi också men de gick galant! :D )och pannkakor hos pannkakskyrkan :D! sedan tog vi bussen till sunnersta på en fett värd fest som innehöll både de ena och det andra t.ex. : striptease, drinkar, underbara människor, musik, dans, skratt och mycket mera!
Kvällen var helt uunderbar! Pou och jag bara släppte allting och festade som aldrig förr hihi, sjuuukt kul var det :D Tack alla för en supertrevlig kväll! puss på mina fiina vän pou som gjorde kvällen ! <3

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0