PUMPA MUSKLER

Tjena bloggen :) haha.

Har varit en lite skum dag idag, eller igentligen inte det har bara kännts som det tror jag :P Aja iaf så var jag i skolan idag, vanlig dag, sen när jag kom hem så hittade jag ett brev i brevlådan till min bror, han hade blivit uttagen till fotbollsklass så grattis till honom :) !
Efter att jag hade käkat lite mellanmål så åkte jag och mamma till friskis&svettis, väl på gymet så träffade jag bästaste Kajsuu som jag pumpade muskler med i en hel timme :D fett duktiga! Dagens var ju när Kajsa säger: Men hallå din maskin går ju snabbare än min,  när vi är på samma maskin och samma styrka haha ! bebuus <3
Nu ska jag kolla runt på datan lite och sedan blir det DH och cougar town tittande med maamii ;)
Imorgon är jag vi lediga så det ska bli UUberskönt att få sova ut :)
Nej nu ska jag kolla lite bloggar, pussar på er <3

Bjuder på en söt bild på en sööt Kajsa! :D

"Jag vill, om du vågar"

//R,

Kommentarer
Postat av: klara

jag vill om vår kärlek räcker till!! :D

2010-03-17 @ 10:53:50
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/
Postat av: kaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjsssssiii

hihihihi, det var ju något fel på min maskin asså :o men förutom det så äger vi ju allt och alla på gymmet !! :D

2010-03-18 @ 19:11:41
URL: http://kajsasellen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hihihi ja kajssiii det måste ha vrit det xD

ja skojja inte!!! :D

2010-03-18 @ 22:09:29
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0