PLUGG PLUGG PLUGG

Hejsan svejsan, shitt va tiden går fort ! :O Det är ju redan torsdag imorgon :O Gudars!
Aja hittills denna vecka har jag klarat av ett svenska prov, en labbrapport, en engelskauppsatts och ett spanska prov. Jag har ett till spanska prov imorgon och ett till svenska prov på fredag. Jag har också matteläxa och nån till läxa som jag har glömt bort nu tills på fredag så vi också har både kemi- och biologilabb! Nästa vecka på måndag och tisdag har vi historia och biologiprov, pjuuh va jobbigt det var att skriva detdär! Usch! Aja jag får fokusera på det posetiva! Jag fick tillbaka nationella och det gick bra! :D fan va glad jag blev alltså! super! :D
Nu ska jag gå ner och titta på greys!!! Säsongsstart nu på 5an, pussaarr <3

"Cause everything is never as it seems"

//R,  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0