NICE!

Hejsan ! Jag är frisk! eller nästan iaf :D !
Shitt ja är på såå bra humör känner jag ! Våren är påväg ! :D!!
Idag var en nice dag! Efter skolan gick jag och älskade kajsuu på stan et tag, super! <3
Sen kom jag hem vid typ 6 och då började jag laga mat till min kära familj! tände ljus och grejer gjorde jag med :O ! :D
Sen nu sitter jag och har köpt en polkagris av min älskade broder för att stödja hans lag thihi :D snel syster er jag
Nej nu ska jag kolla runt på datan lite sen så ska jag komma i sängs tidigt :) vi har sovmorgon imorgon, börjar 10.00 och slutar 11.00 och tro det eller ej men det är så vårat chema ligger till! :D JAG ÄLSKAR FREDAGAR!
nu säger jag godnatt, puusar <3


" Man lär sig hur man ska hata, man lär sig hur man ska älska men ingen lär ut hur man ska göra när man älskar och hatar någon så otroligt mycket på samma gång.."

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0