KULIGT :D

Godmorgon! :D
Hihihi jag har faktiskt varit vaken i en halvtimme redan :)
Igår så bar det av mot nåntuna mot kvällningen till Ellens kompis Ida, det var mycket trevligt folk där. Superkul var det! Men avslutet var väll inte helt perfa när vi missa bussen och fick vänta på stan en timme och så men men det gick det med :D
Nu hade jag tänkt att städa mitt rum så man i huvud taget kommer fram ens..sen blir det att plugga lite matte. Om jag sedan har tid över så blir det nog en tripp till stan men de blir förmodligen imorgon istället ;) Vilket är lungt eftersom att vi är lediga på måndag :D
Ikväll får vi se vad som händer, ska vara med mina bästusar Minttu & Lollis iaf :D kanske blir en tripp till knivsta eller bara chill, vi får se helt enkelt :)
Nu ska jag fortsätta med min städning, hihi ... 
PUUUSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0