FREDAG OCH LÅNGHELG, DET GILLAS !

Hejsan :D
Precis som rubriken ovan säger så har vi alltså långhelg! Puss på den lediga måndagen som verkligen behövs !
Igår vart det våffelmiddag sedan u-sala basket match, alltid lika trevligt! :D (de vann för er som är intresserade :D )
Nej nu ska jag fortsätta att fixa mig, föresten, fick jusst veta att min föredetta granne kommer till uppsala idag!
Fy17 vilken bra fredag detta kommer bli! jag känner det på mig! Det enda som fattas är solen så ja det är fritt fram nu, fridunka vafan!
Snart blir det att ta bussen till stan och möta Issa sen blir det vandring till Biotopia där vi ska ha första lektionen=biologilabb :D önska oss lycka till!
pussaaarr <3

//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0