HEMMA I UPPSALA IGEN!

Hejsan !

Tänkte bara skryta lite om min midsommar med mina brudar, helt underbart som ni kanske förstår :D
Kvällen vart väll inte helt fantastisk men allt de andra var så himla värt så de är inte sant!
Tack för 2 & 1/2 underbara dagar bruds!
Tove, Kajsa, Ellen, Klara & Issa <3 ni är guld värda.


Hade tyvär inte kameran med mig men Issa hade fast det kommer nog ta sin tid innan de kommer upp på fb men om ja kommer ihåg sen så kan jag lägga in nåra bilder ;) Nej nu ska jag duscha, pussar. Hoppas att ni hade en lika trevlig midsommar som vi hade :D <3

/R,


Kommentarer
Postat av: Williamalida

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-07-06 @ 08:28:03
URL: http://williamalida.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0