HEJDÅ UPPSALAAA

Godmorgon !

Taggad tjej här, hihi !
Lämnar nu Uppsala för en veckas häng med sköna människor i Borlänge och <3 Peace and Love <3, blir superduper, kan ju inte bli annat när man har ett så skööönt sällskap :D
Jag kommer iaf hem den 3dje på dagen och åker igen tidigt den 4de till GOTLAND med Lollo m.m blir också underbart!
Nej nu måste jag ner på stan och fixa det sista, har ett fullspäckat schema framför mig idag. Tåget går 16.26.
Puss på er som jag inte komer träffa på länge! Kommer sakna vissa nått enoooormt mycket!

bjuder på en mysig bild från öret också, puussssssss, byeeeee <3 <3 <3

"
I leave it all behind for a while now..."

//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0