RUNNING OUT OF TIME

Hey!
Har inte mått bra alls idag har varit så sjukt stressad de senaste dagaarna så nu gick det inte längre helt enkelt. Aja nya tag imorgon I guess. Ska nog gå pch lägga mig väldigt tidigt idag så jag är utvilad till jobbet imorgon. Min gulle Tovis har ju kommit hem idag så blir nog till att försöka träffa henne imorgon kväll iaf :D nej nu ska jag ta tag i lite saker, puss <3
ajusste drar ju till åre på tisdag-fredag med familjen blir ubernajjs! Vi ska bo på ett underbart hotell, skönt att komma iväg lite och bara relaxa juh! Spa finns det där och en massa mysiga och skojjsiga saker. Nej nu ska jag sluta skriva, puuss  

"Tell me that I got it wrong
Tell me everything will be okay
Before I fall"


/R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0