Trettondagen?

Godmorgon sötnosar, eller godmorgon kanske inte passar eftersom jag vaknade faktiskt för nån timme sedan och de är redan efterluch haha.
Jag har inget speciellt att skriva eftersom ja inte ska göra nått speciellt idag så nu säger jag hejdå till detta otroligt onödiga inläg haha
eller föresten ja kan ju uppdatera er lite ! De är ju nämligen sp att ja fyller år om en vecka! :D Och om två veckor åker jag till  Gran Canaria igen ! ska bli så sjukt söönt med sanstränder, pooler, PLUS 23 grader och inte minus som de är här hemma :O, ingen stress, blå himmel.. ahh ja kan hålla på i en  evighet haha men ja tror ni fattar att jag längtar!?
aja nu säger jag hejdå med denna soliga bild hiihi!
 puss hej <3


"Inte lång tid kvar, nu måste ett beslut komma, ett beslut som är så sjukt svårt att fatta. "

//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0