SÖNDAG = PLUGGDAG

Hejsan! förlåt för dålig uppdatering säger ja till er få människor som läser min blogg haha ;)
Har haft väldigt fullt upp med födelsedag, plugg och planering till ett och annat men nu är jag här igen :P
Idag har farmor varit här och grattat mig i efterskott :) och resten av dagen har gått åt till en 5timmars dejt med mitt biologiarbete med en timmes middags rast. de har gått förvånadssvärt bra :) jag har bara lite kvar som jag nog hinner få klart och skicka in tills imorgon ! :)
Aja nu ska jag tita lite på tv sen ska jag försöka komma i säng relativt tidigt idag. Imorgon blir en härlig dag i skolan, har typ 3? lektioner och slutar 13.20 :D tummen upp för det!  pussar <3

 en bild på en puma från mitt arbete haha...


"If you just realize what I realized a long time ago everything would be so much easier..."

//R,


Kommentarer
Postat av: Henryselina

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-09-08 @ 10:45:58
URL: http://henryselina.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0