Rubrik

Heeelluuuu!

Idag har varit en aas härlig dag med Sarus!! hihi om man bortser från att vi blev jagade av emos som skrek : vem vareee, vem vaaree som kastaa!! Hahah en nära dödenupplevelse skulle jag kalla det xD
Aja hursom helst så va de jätte härligt och kul att träffa en efterlängtad Sara !!
Ikväll blir det till att sova i Lolloos lokal med Minttu och Lollo, ska bli myys :D 
Pussar <3


"Jag vill men endå inte, jag vill inte men endå vill jag. Tänk om jag ångrar mig och sedan ångrar mig igen" 

//R,  

Kommentarer
Postat av: Stefanfiona

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-15 @ 08:43:08
URL: http://stefanfiona.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0