LÖRDAG

Godmorgon kära få bloggläsare hihi :D
Jag har inte så mycket tid till bloggen idag men jag måste göra ett att göra lista så ja kommer ihåg allt ja måste göra hahaha, hoppas att alla får en supertrevlig lördag. pussaaar <3
Käka lunch
 Göra mig iordning
 Plugga, matte, kemi, biologi & svenska
 Träffa Essa, Katia & Angie på stan
 Hem och storstäda rummet
 Ringa Lollo & bestämma hur det blir ikväll!
 Käka middag
 Åka till flogsta och träffa folk :D

Så, det är min att göra lista, jag ser redan saker som ja inte kommer hinna men ja måste försöka hinna alla usch stress stress -.- aja nu måste jag gå ifall ja ska ha nån chans alls att hinna något på listan haha, byee.

"Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör"


//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0