Harry Potter ;)

Halloj i stugaan! :D

Hahahaha min dag idag har bestått av att vakna kl 1 och se på harry potter och den flammande bägaren. Den är ju bara för sjukt satans bra! hihi.
Nu måste jag göra mig iordning och sedan äta för sen blir det att åka till minttu och se på ennu en harry potter film hahaha (jag vet att jag är töntig) mohaha men ibland får man faktiskt vara det! :D Hoppas alla får en mysig söndagskväll. Pussaar <3

"The days I can't see your eyes,
I don't even want to open mine.
On the days I can't see your smile ,
I'd rather sit and wait the while.
For the days I know you'll be near,
'Cause a day without you, just isn't fair.
See the days I can hear you voice,
I'm left without a choice"


//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0