Go´kväll :)

...........Idag har varit en superdag ! hihi, Imorse så var jag och mina kära vänner Pou, Angie & Lollo ute i skogen hihi. Eller de kom till mig ungefär kl halv 1 och sedan så bar det av ut i skogen (nosten) Hahah det var mycket myys och en superlyckad upptäcksfärd/skogsvandring! hihi :D
När vi kom hem till mig igen vid typ halv 5 så hade äntligen mitt sing star kommit så de stod högst på listan :D När de två vännerna och pou (hahah) hade åkt hem så käkade jag sen vart det en slappkväll med pappsen framför tv:n :D Vi såg på let´s dance och då var hurförsig mamma och adam med oxå men sedan efter let´s dance och ett nötkrig mellam ig och pappa så titta ja å papi på morden i midsomer! De va nya avsnitt och sjukt bra hihi, vi satt som två dektektiver , eller vi lekte de iaf haha, och försökte lösa fallet. Ja tyckte faktiskt att vi gjordet ganska bra! :D Aja efter filmen som slutade nyss så la jag mig i min kära säng med min trogna vän datan :D och ska kolla runt lite sen ska jag slumra in. Imorgon så vet ja ej vad som händer på dagen men på kvällen ska jag iaf träffa MINTTUUUUU :D och mera folk vill säkert vara med! :D  Nä nu sk ajag sluta skriva, pussar på er <3

 Gjorde ett tappert försök att sumera dagen i bilder haha ;)



"Everytime I see you, everything starts making sence
And for the times when you´re not near me, I don´t know what to do"


//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0