TVÅ DAGAR!

Godmorgon !
Nu sitter jag här vid datan, helt färdig! :O Kajsuu och jag ska ta bussen som går halv åtta så va tvungen att gå upp tidigt idag men som tur är så somnade jag ju tidigt igår, så jag är utvilad endå hihi. Jusste! Glömde säga att jag och mamma var på spinning igår. De va jobbigt men sjuukt kul! Jag som älskar att cykla älskade spinning, och älska är väll ett starkt ord haha men kul var det iaf !
Aja nu ska jag snart börja pallra mig mot bussen, har ju nationella första lektionen så vi måste vara i skolan tidigt så att vi inte fbehöver stressa (smarta eller vad?) :D
Nu ska lämna er på riktigt, pussar <3

 
slänger in en bild från Gran Canaria, gissa om jag längtar tillbaka eller längtar tillbaka!

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0