TISDAG

Godmorgon till er som läser :)
Har haft lite bloggtorka ett tag men nu är jag tillbaka ;)
Orka inte säga allt som ja har gjort men hittills har lovet varit en sucess :D
Sååå skönt med lov måste jag tillägga!
Idag blir det stan med Lollo och kaanske möte med hemlig(?) Sedan tar jag och beger mig hem till Katia för att förbereda en liten tjejfödelsedagsmiddag. Sedan när vi har gjort god mat och fint runtomkring med bra musik och trevligheter så kommer de "gamla" tjejgänget dit, ska bli suuper! Vi saknar dock Melinda som är i Göteborg, men vi skänker dig en tanke Mello :D !
Nej nu ska jag nog börja fixa mig för ja ska träffa Lollliiissss på stan om typ 1 timme :O Pussar, <3

" I´ve tried cutting the rope, I let you go. But you´re still the only one that feels like home"


//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0