NATIONELLA PROV I MATTE, IMORGON!!!!

Hejsan, är så stressad över nationella imorgon! usch usch usch! eftersom första delen seriöst bestod av maaasssaaa slarvfel från min sida så mååste jag äga på denna del ! åh herregud va nervös jag är....fyfaan!
Aja nu ska jag plugga tills kl 21.00 sen ska jag se ifall jag kan ta och sova så jag är utvilad tills imorgon!

Måste tjata om Magnus Weideskog - Förlåt igen bara, så helt sjukt förbannat bra låt!:D
Magnus Weideskog – Förlåt Lyssna på den på spotify!!
Här har ni texten, 

Jag är vaken för sent, och jag sover för länge och jag stör dig ibland i min sömn
Jag får dig att ligga vaken om natten om jag inte sover med dig
Jag har värdelös smak när det gäller att välja vilket TV program vi ska se
Jag låter hunden dra upp massa grus i vår säng när jag är för lat för att torka hans ben

Jag vet att jag är svår att leva med
Men förlåt, förlåt, förlåt för allt jag gjort
Eller borde ha gjort
Förlåt, förlåt, förlåt för allt jag sagt
Eller kommer att säga
Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt
Sanning är att utan dig är jag ingenting värd

Jag avbryter dig när du pratar ibland och jag lyssnar inte alltid så bra
Jag har sönder din bil, jag kör upp din bensin och jag lämnar den full med skräp
Jag försöker vara rolig med skämt som jag egentligen vet att du inte tycker om
Jag glömmer att berätta om inbjudningar vi får eller så berättar jag det alldeles för sent

Jag vet att jag är svår att leva med
Men förlåt, förlåt, förlåt för allt jag gjort
Eller borde ha gjort
Förlåt, förlåt, förlåt för allt jag sagt
Eller kommer att säga
Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt
Sanning är att utan dig är jag ingenting värd
Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt
För allting jag kommer att säga
Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt
Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt
Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt


"There´s always 2 versions of a story.."

//R,


Kommentarer
Postat av: jossan Lindblomma

älskling det är min kusin (mimmi´s pojkvän som sjunger dennna låt :) magnus hihihi :D coolt va ! <3

2010-11-29 @ 16:30:27
Postat av: Rebecka

Jaha! Fett coolt ju! :D <3 <3

2010-11-29 @ 20:06:15
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0