HÅL I ÖRAT OCH EN RÄDD BECKA

Godmorgon ! :D
Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller älskade Katia år ! Grattis igen gumman, hoppas din dag blir riktigt rolig och speciell! pusssar på dig ! <3

Igår så fick ja och Katia som sagt presenter av våra fina vänner och tänka berätta va de hade hittat på till mig ;)
Av Minttu så fick jag en Klubba(!!) :D en eyepen och nagellack! Av Angie fick jag ett superdupersött kort och 100 riksdaler :D Och av Lollo och Pou fick jag ett presentkort på silver och sånt, (TACK FÖR ALLA PRESENTER JAG ÄLSKAR DEM!) de tyckte nämnligen att jag ska fina till mitt öra lite med ett till hål :D Hhihi så idag blir det att bege sig ner på stan och fixa det, hihi lite rädd faktiskt hhihi (a) Jag har ju två hål i ena örsnibben och ett i de andra och nu ska jag alltså ha ett till fast uppe i brosket ni vet ? hihi, ja tar ett kort sen och lägger upp :D aaaahh hihihi :D
Aja nu ska jag dra, pussar <3

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0