SPELAR INGEN ROLL

HolaBondola!
Är hemma nu och är sjukt trött efter en dag med några av NV09c.
Vi åkte nämligen pulka i Sunnersta backen då vi idag var lediga!
Efter att vi åkt pulka så drog vi till skolan och gick på mattestuga hehe eller jag och Ellen gjorde det ;)
Töffa Brudz!
Igår var väldigt lyckad på sina håll mer behöver jag inte skriva<3
Nu känner jag att nån kondtig känsla sprider sig i kroppen..ska sluta nu innan jag skriver något konstigt
PUSS

 Heheh enda partybilden jag hittade jusst nu,
dock så är den inte från igår utan ifrån en annan väldigt lyckad kväll för ett tag sen



"Jag lovar att vara rädd om det vi har
För du ger mig ljus, du visar mig vägen
Du ger mig mod att våga försöka
Att aldrig ge upp
Spelar ingen roll
Om jag är hjälplös
Så länge vi har varann"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0