Skriv strukturformeln för 4-etyl-2-metyl-2-hepten

....Kill me! Har pluggat Kemi nu i 2 timmar, har skrivit en sammafattning och jag msået säga att det iaf går nogurlunda framåt lite till hårt slit sen blir det till att softa en stund och sedan plugga ennu mera.
Igår var jag med Pellen, vi åt och ...åt..och åt..och pratade? hehe men de va nice och välbehövligt!
När hon hade åkt hem vid 00.00 snåret så satte jag mig ner, tro det eller ej, och skrev min samhällsuppsatts och lite början på min kemisammanfattning hhee duktig tjej!
Så nu ska jag bara kolla igenom samhällsuppgiften och sedan skicka iväg den..skönt!
Nej nu ska jag inte tråka ut er mera, PUSS

 
Btw! Imorgon är det ju Lucia-tåg på skolan och jag förväntar mig inte så mycket efter att ha sett förra årets....Men jag hoppas att det är värt att se på detta år så man kommer lite i stämning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0