ONCE WHEN I WAS LITTLE

Ser att antalet läsare börjar sjunka synligt..hehe. Det är så att jag inte kommer kunna skriva så intressanta saker dessa två veckor som är kvar till lovet, har så sjukt mycket i skolan förstår ni :( Blää. kiilll mee. Nej men jag klarar mig nog :)
Ska sart se julkalendern sen ska papi skjutsa mig och ToveTott till skolan, vi ska , duktiga som vi e, vara i skolan ca 40 min innan den börjar för att repetera allt inför provet som är första lektionen !
Önska oss lycka till,
PUSS

 ganska så okej endå men de som gick när man själv var lite var såå mycket bättre, vem gillade inte "julhjältar, Greveholm och Diselråttor & sjömansmöss" t.ex? ;)
men det kanske bara var för att var liten och levde ett mycket bekymmerlöst liv då, man tyckte nog att det bästa var bra haha, vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0