MÅNDAG

Just hemkommen från en lååååååång dag i skolan! Fick skjuts hem, det blev en sväng till affären för att införskafa lite plugg-kom-igång, det blev naturgodis och julmust! Mummmss!
Till mn besvikelse så har hälften av påsen redan tömmts och jag kämpar med att inte äta nå mer nu för de är snart mat och jag är vråålhungrig liksom !
Vill att min vän Ellen ska vara här hos mig nu också, Synd att hon bor så långt bort bara :( buhuuuuu...
Aja inte mycket att göra åt..Kvällen kommer att bestå av JK-plugg för fulla muggar, KUL..hehe faktiskt ganska roligt :)
Usch..så mycket i skolan jusst nu..pallar inte men tröstar mig med att det bara är 15 dagar kvar tiills vi slutar varav 9 st är skoldagar och att det är 18 dagar kvar till Julafton och 25 dagar kvar tills NYÅR!
Nej nu är det mat, PUSS

Kommentarer
Postat av: ellos

buhuuuu :( <3

2010-12-07 @ 17:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0