MAN VET ATT DET ÄR JUL NÄR DET LUKTAR KNÄCK I KÖKET

Knäcklukten sprider sig i köket, julmusiken dånar på högsta volym i vardagsrummet, pappa och jag sitter i soffan, pappa med tidningen och jag med datan, ischokladen är redan insatt i kylen och i väntan på att knäcken ska koka klart och ischokladen ska stelna så sitter jag här och chillar galet! Nyår är nära och julafton ännu närmre, det är julavslutning på tisdag och här sitter jag och bara älskar vintern, blir på så sjukt glatt humör och vill bara sprida kärlek till alla mina underbara kompisar och min familj.
Jag älskar er, ni vet vilka ni är <3

PUSS


Kommentarer
Postat av: TOOVÖÖ

JAG ÄLSKAR DEJ OCKSÅ !!!!!!!!!!! HIHIIHHIHI NYÅR <3<3<3

2010-12-19 @ 15:44:57
Postat av: Rebecka

ihihihihih TAGGAAAAA !!! <3

2010-12-19 @ 22:31:13
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/
Postat av: Satu & My Baby Dolls

Kikar in och säger hej :) God jul på dej!

2010-12-21 @ 00:22:29
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0