JAG SIKTAR MOT TOPPEN SÅ LÅNGT JAG KAN NÅ


Haha jag vet att jag ser helt mobbad ut på bilden men jag tittar igenom bilderna som togs för ett år sedan när jag var på GC med min kära mormor
och jag har under den senaste kvarten kommit fram till att jag jättejättejättegärna skulle vilja vara så brun just nu som jag är på alla bilder därifrån, tack!
I övrigt så har jag gått och blivit förkyld som satan :(
Skulle ha gått på ett spinningpass med min kära Pellis idag men så blev det inte :(
Ska istället åka och köpa julgran med mammsen och papppsen och sedan sätta upp lite speglar i mitt rum och göra lite fint, det är ju endå julafton på fredag! :O
Aja so long bloggläsare
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0