Ellen här.



Heeeej Ellen här beckas bästa och coolaste vän!

Gästbloggare här sisådär en snöig, mörk söndagskväll! Jag och min vän beck sitter och fliurar och är allmänt coola, som vanligt då eller?? He he he he he.

Jag kan berätta för er kära läsare att jag, Ellen då alltså har ätit julmiddag tre dagar i rad, så jag rullar nästan fram nu.. mysigt! Neej men hårdträning tills nyår så är jag back on track så att säga he he he.

Hahahha nej men nu ksa vi fortsätta vara sådär allmänt as normala ni vet ;). Typ Hänga på VARMA GUBBEN??? (issa och beck??) Nej men jag är coolare än så..

Nej vet ni vad kära vänner, och bloggläsare, nu ska jag och beck hänga och leva rövare . Puss och hej

ps: My love today goes to my fiinaste vän berit! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

såå jäävla koola tjejer! <3

2010-12-28 @ 01:25:48
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0