DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPARDAN

Att tiden kan gå så fort. Helt sjukt verkligen, kommer ju ihåg det som igår när det var midsommar och jag och tjejerna firade i Öregrund, satt och kollade på solnedgången dagen innan och var alldeless sjukt lyckliga.
Det var ju typ ett halvår sen snart?
Och om 23 dagar så fyller jag 18 år, jag kan knappt fatta det...18 år liksom.
Man kommer ju ihåg när man va liten och sa "när jag fyller 18 år då ska jag.." och sen sa man allt man skulle göra eller ha gjort när man fyller 18 år.
Men nu när man väl är där så har man inte gjort allt detdär man skulle ha gjort och det är inte så att jag kommer känna mig vuxen bara för att jag är 18, det är ju trots allt bara en siffra liksom, jag kommer vara samma person med samma liv, allt kommer rulla på som vanligt.
Nej. det känns bara som om tiden rinner iväg aldeless för fort och att man inte hinne rmed allt som man vill men jag är nöjd med allt som det är hörrni.
Helt sjukt nöjd
Nu ska jag ta ett bad och sedan bara totalchilla!
Börjar bli sjuk också så det ska jag förhindra nu, ska inte vara sjuk på julafton liksom och absoluuut inte på nyår, nej för
på nyår ska vi röja!

det var sommar, det va glädje och vi dansade & sjöng <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0