I HAVEN´T FORGOT, I´M JUST A LITTLE LATE...

Jag har verkligen inte vart mitt bästa jag på några dagar vilket resulterade i att jag inte har sagt att min fina fina vän Issaaa fyller 17 bast idag (eller igår är det väll nudå men endå) förlåt Issi, jag försöker att reparera den skada jag har gjort med att skriva nu att du är underbar och att jag hoppas att du hade en förjäkla bra födelsedag! 1 år ar jag snart kännt dig och tjejerna nu, nog de bästa året i mitt liv. Tack för allt och tack för kommande fantastiska år och minnen <3 <3 <3 <3 <3
- Jag älskar dig min lilla bitch :D <3

TOVE, ELLEN, KASJA, REBECKA & IIIISSSAAA <3<3<3


Kommentarer
Postat av: issanpissan

Beckaaa :D Jag är segare än dig, läser inte detta förrän nu haha :o ! Detta är lätt bästa året i mitt liv, er förtjänst, ni var de som saknades :') Dom har 3 åren kommer bli oförglömliga, va har så mycket kvar :D Älskar dig becka min snäcka <3<3<3<3

2010-08-26 @ 21:46:12
Postat av: Rebecka

Nawsi, gulle <3

2010-08-29 @ 20:35:25
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0