CAUSE IT´S U AND ME, AND ALL OTHER PEOPLE

Hejsan !
Idag hände det inte så mkt, var i skolan hela dagen sedan åkte jag till stan för att äta middag sedan blev det att ta sig till diöshallen för min första fotbollsmatch på länge! Jessica smsade igår och sa att det behövdes förstärkning idag och imorgon och snäll som jag är så ställde jag upp..hihi (a)
Nej men det var riktigt AWSOME faktiskt, shitt va kul det och herregud så mycket jag saknar det!
Men men jag ¨känner redan nu att mitt knä fick ta stryk..blääää... :'(
Imorgon blir det en kort dag, matte kl 12.40 och slutar 14.20, NICE kallar jag mina onsdagar varannann vecka, japp ni läste rätt. Jag ääälskar mitt chema :D !
Puss på den nya chemaläggaren :)
Nej nu är jag så himlans trött så ska lägga mig i sängen med datan och sätta på en film..myspys!
Byyyeee och godnatt <3<3

 
hihi hittade en lite rolig bild på mig från 2007 när vi va i spanien, slänger in den bara för att :)

"Cause it's you and me and all of the people with nothing to do
Nothing to lose
And it's you and me and all other people
And I don't know why, I can't keep my eyes off of you"

//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0