BACK TO SCHOOL

Det är nu ett år sedan jag tog mitt första steg in i Fyrisskolans lokaler, gud va nervös jag var dendära dagen för ett år sedan!
Allt var nytt: klasskompisarna var nya, lärarna var nya, det var nya klassrum och nya korridorer att hitta till/i, det var nya scheman med nya upplägg och ja mycket annat nytt. Jag kommer ihåg hur rädd jag var för att allt skulle förändras...
Nu i efterhand kan jag se tillbaka på detta år och säga att mycket faktiskt har förändrats, jag har nya kompisar, har prövat på nya saker, har börjat kalla Fyris för min skola istället för Eriksberg m.m, det har varit mycket nytt men också blandat med gamla vanor, "gamla" vänner och mycket annat.
Dethär året måste ha varit det bästa året i mitt liv och det är tack vare alla förändringar och nya saker som har hänt.
Tänk att det jag var så rädd för kunde bli såhär bra..
Aja behövde bara skriva av mig lite, tyckte att det var dags att ta ett tag och tänka efter lite och ja, dethär som jag nu har skrivit var just det jag kom fram till.
Att 2010 har varit det bästa året i mitt liv men det är samtidigt lite läskigt att tiden går så himla fort, jag menar igår blir superfort idag, denhär veckan blir snabbt förra veckan, dethär året blir fort till förra året och ja det är 5 månader kvar tills jag fyller 18 år, det år 2 år kvar tills jag tar studenten och vafan ska jag göra sen ? 
Nej nu ska jag inte panika över det, jag tar det som det kommer och jag ska ta varje dag för sig. Nu siktar jag in mig på HUMC ikväll som många av mina vänner ska till. det blir säkert astrevligt så vi kör på det! 
C U THERE! <3


Lägger upp lite bilder så får ni se förändringen jag har gått igenom utseendemässigt under åren 2007-2010.

//R,  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0