VART TOG SOLEN VÄGEN ?

Hejsan mina vänner :)
Hahaha idag har varit en rtiktig flumm-dag! hahaha xD Jag har bara skrattat mig igenom hela dagen känns de som ;) haha men de e nice ju!
Imorgon så har vi sovmorgon till kl 12.15! :D Jag och Kajsa ska vara riktigt duktiga och träna före skolan :O !hihi :D
Idag när jag kom hem så fick jag ett försenat påskägg och en slant av min farmor, tack farmor! :D
Hihi när ja hade ätit så skulle ja ringa ett snabbt samtal till pou min vän hah, ett kort! aja det blev en timmes prat som vanligt när vi pratar haha, aja de va nice :D
Efter det så pluggade ja kemi så nu känns de som om ja kan det, hoppas de går bra på provet nu! (y)
Snart ska ja börja att läsa igenom biologin och plugga lite mera kemi, ha en fortsatt trevlig torsdagskväll så hörs vi imorgon! :)
Tagga nu, de är FREDAG imorgon! :D !!!!! :D
Pussar <3

          


"Jag vet vem jag är när jag är hos dig."


//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0