VÅRPROMENAD!

Hejsan alla glada där ute hihi !

Gud va härligt vädret har varit idag här i Uppsala! :D
Jag vaknae av att solen lös in i mitt rum (och av att väckarklockan ringde, haha ) Så mysigt! Jag smsade på en gång min kära vän kajsuuu och informerade henne och den glada nyheten! Och hon blev lika lyrisk som jag över solen så vi bestämde oss för att ta en promenad till stan. Haha efter lite mer än en timme bara så kom vi fram, gud så duktiga vi kände oss! :D
Aja vi gick runt lite på stan och käkade årets första glass (!!) sedan tog vi bussen hem eftersom att solen hade gått i moln. Sedan dess har jag bara latat mig thihi. Snart blir det DH och alla andra program som går på Tisdagar hihi. Imorgon så hoppas jag verkligen att en viss plan genomförs, håll tummarna!, för det skulle göra mitt lov fulländat verkligen ! :D
Nej nu måste jag dra, hade faktiskt med kameran idag så jag tog tre bilder haha grattis till mig, aja jag slänger upp de nu iaf. puss på er <3



"Here comes the sun and I say, It´s alright"

//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0