VALBOOORRRGGG!!!! :-D

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJSAAAAAAAAAAAAANNN!!! säger jag klocken 7 på morgonen, VÄRT!
Här sitter nu en sjuuuukt taggad tjej bakom datan och ska nu berätta kortfattat om dagen hon har framgör sig!!
* The party start at 08-00 o clock med champagnefrulle med tjejerna på Katias tak! MYS!
* Sen tar vi våra bajkar och drar ner till staden och tittar på tha försränning! AMAZING!
* Vi kommer ett tag att glida runt på tha city och träffa folk! WEEII!
* Efter det bär det av mot ekeby, fotbollsspel och picknick är då på G! HÄRLIGT!
* Vi kommer sedan att glida vidare på våra bajkis! Hem till mig för grillning blir det! LÄNGTAR!
* On the night har vi inte bestämt vad som händer men har en känsla av att de blir feesst! UNDERBART!

Det är min dag, visst låter de helt sjukt OTROLIGT!?
hihi nej nu ska jag packa väskan för om en kvart ska jag börja cykla till min fina vän LOLLIIISSS!! :D

PUSSS PÅ ER OCH HOPPAS ATT ALLA FÅR EN TRVLIG VALBOORG!!! :D <3 <3 <3

/ eran Rebecka..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0