THAT´S WHY I LOVE YOU

Jag måste bara skriva lite om en underbar person som jag känner. Jag har kännt henne i snart 4 år men jag kan inte ens tänka mig att de finns en tid då jag inte kännde henne. Vi har haft våra bråk, det har vi men vi har alltid hittat tillbaka till varandra. Hon är en person som man kan lita på i alla lägen, en såndär vän som man bara vill visa upp för alla för man är så stolt över att man är kompis med henne. Hon är en såndär bästa vän som alla borde ha. Hon får mig att skratta när jag är ledsen, ja hon kan få mig på bra humör närsomhelst. Med henne kan jag verkligen vara migsjälv och jag kan verkligen säga allt till henne, hon är så förstående och snäll och helt underbar. Jag ville bara skriva dethär för att hon ska förstå hur grym hon är! Helt amazing! :D
Louise Blom, om du läser detta så vill jag att du ska veta att du är värd guld verkligen, du är helt fantastisk. Och gumman vi ska klara detta tillsammans, jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0