SOOOOOL!

Hejsan svejsan!
Jag är fortfarande kvar här i Uppsala för de vart lite ändrade planer :/ Jag ska till Stockholm med Lollis imorgon istället, hoppas de är fint väder bara! :)
Nu sitter jag iaf här ute på altanen med en kofta ett linne och uppvikta jeans, dunder! Hihi jag känner hur det faktiskt är vår nu ! :D myyyyyys!
Idag så ska jag hämta upp min äälskade cykel som har varit på lagning, ååh va jag älskar den hihi. Har ju cyklat på pappas cykel de närmsta dagarna och jag har rump och ryggvärk hahah ;)
Aja nu ska jag njuta lite mera av solen sen ska jag gå in och ta ett stort glas saft hihi sen ska jag fara vidare, puss på er <3

"When everything is passing by at the speed of light.."


//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0