RUN FOREST, RUN

Hejsan svejsan! :D

Idag har varit en härlig dag fast jag har varit i skolan hihi. NIce väder, nice people, nice sovmorgon till 10.35 och nice lektioner (i stort sätt).
När jag kom hem fick jag så sjukt mycket energi i mig så ja kunde bara inte sätta mig å plugga. Så det blev istället cupcake-bak, dukning, hjälpa till med maten, biggest loser och en springrunda sen :D
Nu har jag precis duschat och ska sätta på mig lite kläder istället för min handduk och ta itu med lite spanisch! Inte fullt så nice men jag överlever!
Imorgon så ska jag och Kajsuu CYKLA till skolan, väääldigt härligt att det är fullt möjligt nu när våre är kommen :D ååh blir så lycklig av vädret ! :D
Pussar på er <3

haha kan tänka mig att jag såg ut såhär när jag sprang thihi!

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0